Import en export zijn goed voor ongeveer 20% van de totale autoverkoop in Nederland. Een bedrijf dat niet over de grens kijkt en handelt, laat veel kansen liggen. Toch is er veel terughoudendheid bij autobedrijven. En dat is begrijpelijk: zowel bij import als export is er sprake van veel (fiscale) regelgeving. Denk alleen maar aan de bpm en btw. Daarnaast moet je vertrouwen hebben in de buitenlandse afnemers en leveranciers, als zij de boel belazeren dan kunnen de gevolgen groot zijn, ook voor een goedwillend Nederlands bedrijf.

Automotive en de betrokken partners willen met het Automotive Import & Exportcongres veel vragen en onduidelijkheid wegnemen. Er zijn veel regels, er is onzekerheid maar er liggen vooral ook legio kansen. Ieder bedrijf dat er serieus werk van maakt, kan een goede businesscase opbouwen, waarbij de risico's uitstekend afgedekt kunnen worden.

Bekijk hier de sfeerimpressie van het AM Remarketing Event 2022. 
Bekijk hier de sfeerimpressies van het Remarketing Network 2019. 
Bekijk hier de sfeerimpressie van IMPEX Day 2018. 
Bekijk hier de sfeerimpressie of lees het artikel van het Import en Export event 2017. 
Bekijk hier de sfeerimpressie van het Nationaal Exportcongres 2015.

Onze opdrachtgevers